26 stycznia 2015

Umarł król, niech żyje król !

W nowym roku postanowiłam dokonać kilku zmian w moich blogach. I tak tutaj w miejscu Artistic Genealogy bloga genealogiczno - graficznego powstała nowość czyli Genealogia dla moich córek. Z poprzedniej strony wyrzuciłam wszystko to co do bloga stricte genealogicznego nie pasowało, a więc wszystkie grafiki i projekty, odświeżyłam wygląd i zrobiłam remanent w elementach i gadżetach blogowych. Powstał zarys nowej strony na której chcę pisać o naszej rodzinnej genealogii i moich poszukiwaniach. Nie obiecuję systematyczności, gdyż sama genealogia jej nie obiecuje. Napływ interesujących danych jest uzależniony i od szczęścia i od dostępu do pewnych dokumentów. Nie chodzi tu o to aby się spieszyć. Genealogia rodzinna najbardziej interesująca jest dla tego, kto ją gromadzi szukając swoich przodków. Blog pozwoli mi więc uporządkować pewne dane. Jednak dla innych osób poszukujących swoich korzeni również cenne mogą być nazwiska i miejscowości tu zamieszczone i dostęp w jednym miejscu do różnych genealogicznych linków. Dlatego już teraz zapraszam Państwa do odwiedzin mojej strony. Postaram się aby było ciekawie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz