15 kwietnia 2012

Wiodące strony genealogiczne

Moja genealogiczna pasja nie mogłaby się rozwinąć bez wydatnej i bezinteresownej pomocy innych genealogów  bardziej  zaprawionych w bojach niż ja. Priorytetową sprawą było dla mnie  na początku mojej genealogicznej przygody korzystanie z przebogatych zasobów Forgenu i Genealogów. Ponadto "przerzuciłam" wiele, wiele internetowych stron, baz, zasobów, dokumentów cyfrowych które w różny sposób pomogły mi w moich poszukiwaniach.
Z tego też powodu postanowiłam mój blog wzbogacić o różne genealogiczne linki (na pasku bocznym), które dla doświadczonych poszukiwaczy korzeni rodzinnych nie są niczym nowym ani dziwnym, natomiast mogą stanowić dużą pomoc dla osób dopiero rozpoczynających swoją genealogiczną przygodę.
Zapraszam do korzystania :)

Pozdrawiam :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz